14.2.11

Jawatan Kosong Majlis Daerah Hulu Selangor

Jawatan Kosong di Majlis Daerah Hulu Selangor, Kerja Kosong di Majlis Daerah Hulu Selangor, Jobs Malaysia 2011, Jawatan Kosong Terkini, Kerja Kosong 2011, Peluang Kerjaya di Majlis Daerah Hulu Selangor, Jobs Vacancy at Majlis Daerah Hulu Selangor, Career at Majlis Daerah Hulu SelangorPermohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan. Keutamaan kepada rakyat Negeri Selangor yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan berikut:-

1. Pembantu Akauntan GRED W17

KLIK SINI UNTUK IKLAN PENUH
KLIK SINI UNTUK MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN

Cara Memohon:

(a) Permohonan hendaklah menggunakan Borang MDHS 1 yang boleh dibeli di Jabatan Khidmat Pengurusan dengan harga RM2.00 tunai/naskah atau dimuatkan di laman web www.mdhs.gov.my. ( Percuma ).

(b) Borang permohonan hendaklah lengkap diisi dengan terang.

(c) Borang permohonan hendaklah disertakan dengan gambar berukuran pasport, sesalinan surat beranak, kad pengenalan, sijil-sijil akademik dan persekolahan yang telah disahkan dari salinan asal.

(d) Permohonan daripada pegawai-pegawai yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan, Badan Berkanun dan Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan Mengikut Perintah Am Bab ‘A’ 17.

(e) Semua permohonan hendaklah dialamatkan kepada:

YANG DIPERTUA
MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR
JALAN BUKIT KERAJAAN
44000 KUALA KUBU BHARU.

(u.p.: Bahagian Pengurusan Sumber Manusia)

Tarikh Tutup Permohonan Pada 28 Februari 2011.

>> UNTUK MAKLUMAT LANJUT JAWATAN KOSONG KERAJAAN 2012 {KLIK SINI}

>> Blog Hot Gossip di Malaysia {KLIK SINI}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...