18.2.11

Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Perak

Jawatan Kosong di Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Perak (MAIPk), Kerja Kosong di Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Perak (MAIPk), Jobs Malaysia 2011, Jawatan Kosong Terkini, Kerja Kosong 2011, Peluang Kerjaya di Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Perak (MAIPk), Jobs Vacancy at Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Perak (MAIPk), Career at Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Perak (MAIPk)Pemohon-pemohon adalah dipelawa daripada RAKYAT DYMM Paduka Seri Sultan Perak Darul Ridzuan beragama Islam yang berkelayakan, untuk memohon kekosongan jawatan di Majlis Agama Islam dan ‘Adat Melayu Perak (MAIPK) bagi jawatan berikut:

1. Penolong Pegawai Sistem Maklumat GRED F29
2. Pembantu Tadbir(Perkeranian/Operasi) Gred N17
3. Pembantu Tadbir Kewangan Gred W17
4. Juruteknik Komputer Gred FT 17
5. Guru Al-Quran Gred S17

KLIK SINI UNTUK IKLAN PENUH SERTA SYARAT KELAYAKAN
KLIK SINI UNTUK MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN

Cara Memohon:

i. Pemohon hendaklah dibuat dalam Borang Permohonan Jawatan (MAIPk Pind 1/2007) yang boleh didapati melalui laman web http://www.maiamp.gov.my atau dengan mengambil sendiri di kaunter Tingkat 1, Kompleks Islam Darul Ridzuan atau mengirim sampul surat berukuran 23 sm x 10 sm beralamat sendiri bersetem 0.50 sen.

ii. Pemohon dalam perkhidmatan kerajaan/Badan Berkanun dan Kuasa Tempatan hendaklah memajukan borang permohonan melalui ketua jabatan masing-masing dengan melampirkan Laporan Sulit dan Penyata Perkhidmatan yang terkini mengikut Peraturan-Peraturan Pegawai Awam (Perlantikan, Kenaikan Pangkat Dan Penamatan Perkhidmatan) 2005.

iii. Setiap permohonan hendaklah disertakan dengan gambar berukuran pasport, salinan kad pengenalan/surat beranak, sijil berhenti sekolah, sijil persekolahan dan dokumen-dokumen lain berkaitan yang telah disahkan.

Permohonan yang lengkap hendaklah dihantar sebelum atau pada 4 MAC 2011 (JUMAAT) ke alamat berikut:-

Ketua Pegawai Eksekutif
Majlis Agama Islam dan ‘Adat Melayu Perak
Tingkat 1, Kompleks Islam Darul Ridzuan
Jalan Panglima Bukit Gantang Wahab
30000 Ipoh, Perak Darul Ridzuan


Tarikh Tutup Permohonan Pada 04 Mac 2011

>> UNTUK MAKLUMAT LANJUT JAWATAN KOSONG KERAJAAN 2012 {KLIK SINI}

>> Blog Hot Gossip di Malaysia {KLIK SINI}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...