20.1.11

Jawatan Kosong Universiti Malaysia Pahang (UMP) - Jawatan Bukan Akademik

Jawatan Kosong di Universiti Malaysia Pahang (UMP), Kerja Kosong di Universiti Malaysia Pahang (UMP), Jobs Malaysia 2011, Jawatan Kosong Terkini, Kerja Kosong 2011, Peluang Kerjaya di Universiti Malaysia Pahang (UMP), Jobs Vacancy at Universiti Malaysia Pahang (UMP), Career at Universiti Malaysia Pahang (UMP)
Universiti Malaysia Pahang (UMP) sebuah universiti yang diktiraf oleh kerajaan mempunyai kekosongan jawatan (bukan akademik), mempelawa Warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berdedikasi serta berbakat untuk memohon jawatan yang kosong:

1.PENTADBIRAN DAN SOKONGAN [SYARAT KELAYAKAN]
2.TEKNIKAL [SYARAT KELAYAKAN]

KLIK SINI UNTUK PERMOHONAN SECARA ONLINE

CARA MEMOHON
Permohonan hendaklah dibuat secara Online dengan mengisi maklumat pemohon di laman web rasmi UMP iaitu http://www.ump.edu.my. Calon diwajibkan mencetak Surat Pengesahan Permohonan Online (Selepas tamat mengisi butiran permohonan melalui web rasmi UMP). Sila hantar permohonan beserta dengan salinan-salinan sijil akademik dan lain-lain dokumen berkaitan yang telah disahkan ke alamat yang tertera di bawah. Permohonan yang tidak dibuat secara Online melalui laman web rasmi UMP tidak akan dilayan.

PENDAFTAR,
UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG,
LEBUHRAYA TUN RAZAK,
26300 GAMBANG, KUANTAN,
PAHANG DARUL MAKMUR


(U/P : UNIT PERJAWATAN & CUTI BELAJAR, BAHAGIAN SUMBER MANUSIA)

*SEMUA TARAF JAWATAN ADALAH KONTRAK
*CALON-CALON YANG MEROKOK TIDAK DIGALAKKAN MEMOHON

TARIKH TUTUP PERMOHONAN PADA 11 FEBRUARI 2011

>> UNTUK MAKLUMAT LANJUT JAWATAN KOSONG KERAJAAN 2012 {KLIK SINI}

>> Blog Hot Gossip di Malaysia {KLIK SINI}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...