23.1.11

Jawatan Kosong Maktab Kerjasama Malaysia

Jawatan Kosong di Maktab Kerjasama Malaysia, Kerja Kosong di Maktab Kerjasama Malaysia, Jobs Malaysia 2011, Jawatan Kosong Terkini, Kerja Kosong 2011, Peluang Kerjaya di Maktab Kerjasama Malaysia, Jobs Vacancy at Maktab Kerjasama Malaysia, Career at Maktab Kerjasama MalaysiaPermohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan di Maktab Kerjasama Malaysia

  1. Penolong Pegawai Tadbir GRED N32
KLIK SINI UNTUK IKLAN PENUH
KLIK SINI UNTUK MUAT TURUN BORANG PERMOHONAN

Cara Memohon

(a) Permohonan hendaklah menggunakan borang yang boleh didapati dengan melayari Laman Web MKM di http://www.mkm.edu.my untuk mendapatkan borang permohonan.
(b) Permohonan daripada pegawai yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan/Badan Berkanun hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing dengan melampirkan Laporan Sulit dan Penyata Perkhidmatan yang terkini dan lengkap.
(d) Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan sijil yang diakui sah dan juga gambar berukuran pasport yang terbaru dan dialamatkan kepada :

PENGARAH
MAKTAB KERJASAMA MALAYSIA
PETI SURAT 60, 103 JALAN TEMPLER
46700 PETALING JAYA
SELANGOR DARUL EHSAN

Tarikh tutup permohonan ialah pada 05 Februari 2010.

Perhatian:
(a). Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.
(b). Permohonan yang tidak menerima apa-apa pemberitahuan dalam tempoh 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan tidak berjaya.

>> UNTUK MAKLUMAT LANJUT JAWATAN KOSONG KERAJAAN 2012 {KLIK SINI}

>> Blog Hot Gossip di Malaysia {KLIK SINI}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...